12/10/2006

Happiness in Slavery

slave screams he spends his life learning conformity
slave screams he claims he has his own identity
slave screams he's going to cause the system to fall
slave screams but he's glad to be chained to that wall
don't open your eyes you won't like what you see
the devil of truth steal the souls of the free
the blind have been blessed with security
don't open your eyes take it from me
i have found
you can find
happiness is slavery

[Nine Inch Nails - Happiness in Slavery]

9 comments:

L'autre rayée! said...

Titmanyek inti? LAma twalli la mode il 3am ijey!

Lobs said...

excellent!!!
(il est triste de remarquer que ces jours-ci l'ambiance n'est rose pour personne...on crie tous silencieusement)

Inama said...

nan tu m'decoi gloom! a chaque fois tu tente de te suicider sans m'informer a l'avance! mahou 9olna 3ad...on le fra ensemble!

Karim2k said...

cool, une cravtte impéccable a usage esthéitique et sucidaire, j'adore les 2en1 fatales !

Suzana said...

Bravo! [clapping] Great "tie"... ;D

Anonymous said...

Sympa la cravate...


Evite de trop serrer le noeud.

Anonymous said...

.....Em,,,,

I can't understand most of them




Even I can't make sure whether the language is English or French

OH~~~,My poor English...

muse said...

"la naissance est un acte brutal,notre renaissance l'est aussi"

NordicFlower said...

je kiff la cravate,je veux une en rouge..